Ett smärtsamt avsked

Väskan (egentligen väskorna med betoning på flera, en garderob, duntäcke och en massa massa annat) är packad. Bilen är full och till råga på allt har familjen belutat följa mig till min avlägsna destination. Men det saknas något.

Jag ska färdas långt, ja det känns som till världens ände för att jag kommer vara så långt ifrån dig, kära.
Det kommer kännas som om vi är sekler ifrån varandra, ja du kommer vara bortom tid och rum för mig.
Jag kommer aldrig glömma dig, men kära; nu är det dags att ta farväl.

Farväl, kära Desperate Housewives.
Och Sex and the City
Och Scrubs
Och alla andra serier, tv-program och nymodigheter överhuvudtaget.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Saranda

Gillar detta! :) Saknar dig fågelmås!

2010-04-25 @ 00:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0