Tandläkaren

Så var det dags igen.
Jag har...
... tagit i hand
... gapat
... fått ont i munnen av röntgen grejerna som är vassa
... lett
... gapat lite till
... försökt nicka och se sympatisk ut med metallinstrument i munnen
... hört att jag är duktig
... fått veta varför man skall använda tandtråd
... plockat bort tandsten
... blivit påmind om att gå till tandläkaren även när jag blir stor och måste betala för mig (det där med betalningen kommer dock inte vara aktuellt förren år 2012, tack Västra Götaland) trots att jag aldrig haft några hål.
Jag fick inget klistermärke, men jag fick en provtandkräm och banankräm. Ljuva banankräm. Tydligen skall det komma en ny smak; melon. Melon-banankräm. Wow.

Då var det över och jag lyckades ta mig igenom det utan att nysa min nye tandläkare i ansiktet. Detvarlite frestande, men man vill ju göra ett gott första intryck, så det fick vara...

Här han snön lägrat sig och jag skall - feber till trots - absolut åka pulka när Jerry kommer hem :)
Innan dess är det dags för en ny dust med mina väskor.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Therese!

Vilken duktig tjej du måste ha varit hos tandläkaren! Låt bli att nysa och allt! ;)

Krya på dig! Kramkalas

2009-12-17 @ 16:00:23
URL: http://ewwwe.blogg.se/
Postat av: jerry

ja nog har du åkt pulka men inte var det med mig =(

2009-12-24 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0